Zaharah's FotoPage

By: Zaharah Osman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 22-Jul-2008 12:00 Email | Share | Bookmark
Annivessary.....

Semua stds UKM mesti amek gambor kat sini...
Macamana mama jumpa ayah...eiii...bukanlah...ayah yg jumpa mama.... kami belajar kat UKM. Masa tu kami ditahun akhir, memasing sibuk nak siapkan thesis....Mama selalu dok aras 3 @ 4 kat Library...tapi malam tu kena cari buku rujukan kenalah naik ke aras 5..

Ayah pulak waktu tu tengah mencari kawanya di aras 5 juga...nak jadi cerita...ehhh begitulah takdir menemukan kami... ayah yang jarang datang library... malam tu tergerak pulak hati...yg mama pulak selalu lepak kat aras 3 @ 4 boleh ternaik la pulak ke sini...

First time ayah terpandang mama dicelah-celah rak buku...terpandang sikit jer...jantung ayah dah berdegup ...hehehe... then bila mama melangkah ke meja... hati ayah cair terus... hahaha....dalam hati eii lawanya budak ni,,,cemana aku nak tackle dia ni...tak berani la pulak rasanya.... ermmm pandang dari jauh jer lahhhhh nampaknya......

Tetiba......tak lama lepas tu room-mate ayah datang ke meja mama nak pinjam nota, kebetulan sbb kami satu kuliah yg sama...dia ni memang kaki pinjam nota......dok melepak studi sama .... Alamak Meli kenal budak ni....argh senang lah projek aku hehehe...

Beberapa hari kemudian...dengan beraninya ayah menyapa mama dan berterus terang....gilerr....ayah kata muka mama merah padammm....huwaaa...memang lah malu giler.... walaupun sebelum ni dah ramai yg ayat mama tapi ambil masa... ada yg ayat kat dalam surat jer....hehe...sejak tu mula la dia rajin studi kat library....

Akhirnya kami Graduated pada 1987..... kat Majlis Konvokesyen kami, kedua belah pihak keluarga kami diperkenalkan......alar2 merisik khabar gituuuu....

Akhirnya sempena 8hb September 1989 kami mengikat tali pertunangan. Kemudian pada 22 Julai 1990 kami diijabkabulkan di rumah mama kat kampung Batu Pahat Johor....Kami hanya mengadakan Majlis kenduri doa selamat pada bulan Disember....iaitu 25 Dis di rumah mama, dan 31 Disember di rumah ayah di Tg Tualang Perak....begitulah ceritanya....




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net