Zaharah's FotoPage

By: Zaharah Osman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Tuesday, 8-Dec-2009 13:16 Email | Share | Bookmark
TASIK CEMPAKA

Pemandangan di Tasik Cempaka BBBangi...
Kawasan beriadah yg sesuai...
Tasiknya ...ermmmm...
Padang permainan kanak2 pun ada..
Menguji kekuatan tangan..
Aktiviti memanjat...ek eleh....
Tempat berkayuh pun ada...tapi cam da rosak jer
Yeaa....
Janganla goyanggg...gayat ni..
Kat sini selalu ramai orang memancing...
Selalu kita jogging belah malam...takde la panas sangat..
Yang ni tak best ni... air bertakung mesti ada jentik2 ni...
Taman Tasek Cempaka di B.B. Bangi.... tempat ni memang ok...tapi kadang jadi tak berapa ok kerana maintanance dia kureng kot... sampah bersepah, air menakung dalam bekas2 yg tak patut...terutamanya dalam tong sampah...so jentik2 pun apa lagi berpesta lahh...

Taman permainan kanak2 pulak banyak lecak dan air menakung di depan gelongsor... so anak2 yg turun menggelongsor terpaksa meredah lecak yang kotor...dah la ma ayah marah kasut dan kaki kotor...abislah kotor kereta...nak cuci kaki pulak tandas cam tutup jer...

Alat permainan dan beriadah banyak yg dah rosak cam biasalah...merbahaya kepada kanak2 yg selalunya tidak peka kepada keadaan tersebut...

kami selalu beriadah dan berjogging di sini terutamanya di sebelah malam...malas kadang nak bawa anak2 sebab ramai sangat belangkas kat sini...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net