Zaharah's FotoPage

By: Zaharah Osman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 7-Nov-2009 13:24 Email | Share | Bookmark
Burung Puyuh ....

Anak burung Puyuh....
Iera memang suka main anak2 ayam ke burung ...
Malam pertama ni..tidur ngan ayam kluk2 ya...
Hari ni ayah dah ke Padang,Indonesia pulak...semalam baru balik dr Terengganu.... huhu....

... dah la kat sini musim hujan... malasnya nak menjejakkan kaki ke reban....mujur ada abang kat rumah...ringan kerja mama yg memang tak berapa berat nih....

Tambah pulak lagi... burung puyuh 20 ekor sampai magrib tadi...ishhh ishhhh rezekiiiiii..... huhu tambah meriah lah ternakan kami....dah lama ayah booking burung ni.... sampai pulak waktu ayah takde di rumah....isshhhh isshhh....Tiru Adibah Noor...

Dah malam2 nih... hujan lak tu malam ni anak2 puyuh tido ngan abang Kluk2 yae... jangan gaduh makan sama2.... aiiikkk lain macam jer bunyi dia...




View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net