Zaharah's FotoPage

By: Zaharah Osman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 9-Aug-2008 07:41 Email | Share | Bookmark
Patutke ke CAMERON HIGHLAND lagi...?

Banyaknya kektus dari sekecil2 hingga sebesar2 kektus..
Sejuk dan nyaman di ladang teh...
Aqila...takut cium bunga...allergi..
Tak wangi pun...Iera...
Maksu pun nak bergaya..
Raihana... eii cantiknya bunga2 kat sini....
Bestnya kalau hari2 macam ni...Nurul...
Kami tinggal kat sini..Mardi Cottage...
Membeli belah sebelum balik...
Cantiknya lanskap...emm nanti balik ayah buatkan utk mama...
Butterfly farm.. manjanya rerama ni..
aa..takut...apalah Aqila ni..rerama pun takut ker..
Apa lagi yg best kat sini kalau bukan strawberry..
Beli gak kaktus ni.. tapi dah hampir pupus..tak sesuai..
cantiknya....
14 Disember 2006... rasanya baru sangat lagi kita ke sana.... dengan Makcik Lin, Maksu, Nurul dan Aqila.... nak pergi lagi ke... mama rasa cam malas sebab mama mesti mabuk punya masa jalan balik nanti... jalan nak naik ok lagi...tapi bila turunnn.. rasa mabuk sangat larr...

Tapi dah diorang nak ikut jugak ikut jer larr....ayah ada kursus Terrain Maping kat sana...21 sampai 23 Ogos ni....dah jomm ikut. ajerlah.....


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net