Zaharah's FotoPage

By: Zaharah Osman

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 9-Aug-2008 07:08 Email | Share | Bookmark
JUS 23 HERBA...JUS POWER....

DD ke 4 mama..Cikgu Zainal..terima pin DD..
Mama naik pangkat ED...alhamdulillah...
Ramai yang hadir ketika mendengar taklimat jus herba ini diUKM
Segalanya bermula pada tahun lepas... 26 April 2007 ayah memulakan tugas di Geologi UKM selepas berhenti kerja dari UM thn Julai 2006..ayah pindah UTP, Perak... tapi agaknya sbb kami sume tak nak ikut ayah pindah....

Anak2 pun dah settle kat sini...baru pindah sekolah baru lepas Mama pencen cikgu ABIM..habis semua anak2 mama pindahkan sekolah... tak mampu nak bayar yuran 5 anak wuiii... dulu mama kerja dapat diskaun boleh la.... dah ayah ajak pulak pindah ke Perak... huwaaa... sume tak nak... tapi mama korban jiwa lah jugak..sbb ayah pindah Perak..mama terelapaksa berhenti kerja....hu hu hu.... bila dah duduk rumah best gak....




Habis citer tu dulu... suatu hari ayah bawa balik fliers mengenai Jus 23 herba ni... baca letak... simpan...entah mencari apa..benda yg dicari tak jumpa..jumpa semula fliers tu...jom lah kita try 2 botol... lepas minum tu..mama demam 3 hari....dah baik...sakit belakang lak...nak turun tangga terpaksa duduk..tak berani jalan..kaki rasa berat semacam...lepas seminggu dah elok kaki...kena demam lagi..siap tak keluar suara...dah macam 'nyah' ajer mama ni apasal... rupanya itulah kesan tindak balas minum jus herba ni,,,, selepas minum beberapa botol kami pun daftar PP sambil menjual di kalangan rakan2 dan adik beradik...

Alhamdulillah ...sejak Mei 2007 hingga kini income kami pun oklah...lepas lah nak bayar duit rumah RM2K +++, kereta lagi...dari zero akaun mama..laa ni..emmm..adalah...selepas setahun lebih ni dah lebih 100 orang downline mama ... memang lah ramai rakan seangkatan mama yg mendaftar sama dah naik pangkat lebih tinggi..sebab diorang betul2 komited dan berusaha ke arah itu...mama ni emm cam gitu2 jer buatnya...mujurlah ramai gak downline yg bergerak aktif...dptlah jugak..RM5K ++ sebulan... alhamdulillah.. yang penting lagi dapat membantu rakan2 yg benar2 ingin mencapai kejayaan dan ingin berusaha mencari duit lebih...

Pembaca yang ingin melihat sendiri testimoni mereka yang sudah sembuh sila layari

http://lagi-testimoni.blogspot.com/

Sekiranya ingin mencuba sila email saya: zatajul@gmail.com
sms @call 016-251392


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net